..


Det är inte ens värt att lägga ner någon energi på dig egentligen
Jag skiter i om någon ens kan tro på dina "sanningar"
Jag tror nämligen att folk redan har insett vilken person du är
och du borde veta att jag inte är intresserad av dina skor eller kläder då vi inte ens har samma storlek.
Allt ligger nere i källaren så varsågod det är bara att hämta.
Jag lägger inte ner någon mer tid på dig, det är du själv som har försatt dig i den här situationen.
Som så många gånger förr.

Jag är inte en sådan person att jag ens skulle försöka vända folk emot dig. Det klarar du så bra själv.
Jag har ingen anledning. Det räcker att jag själv har insett vad du är för person, och jag är bara glad över att slippa ha något med dig att göra.
Du kan skita i att betala tillbaka pengarna.
När jag tänker efter så är det fan värt varenda krona att få slippa ha med dig att göra. Såbehåll dom pengarna du.
Då får du precis som du vill.. Du kommer ändå aldrig betala som med allt annat

En sån dramaqueen som inte kan ta kritik. att ens försöka prata med dig är som att leta efter en nål i en höstack

Med tanke på att jag inte är ovän med någon av mina både gamla och nya vänner ( Barndoms och nyfunna ) så tror jag att dom vet precis vart dom har mig, jag låter folk tycka precis vad dom vill om mig, jag vet vilka som är nära och inte.
Jag är bara mig själv och tycker någon inte om mig, ja det kan inte jag göra något åt. Tyvärr så litar jag på personer alldeles för lätt och får skylla mig själv när jag blir sviken
Och jag är otroligt tacksam för mina riktiga vänner.



På måndag går jag till skatteverket och säger att du inte bor på den adressen du är skriven på och jag skiter fullständigt i vart alla dina räkningar och brev tar vägen.
Det är inte mitt problem, kan du inte lösa sånt innan du drar ifrån sverige så får du skylla dig själv.

så tack för den här tiden. hej då


Kommentarer
Postat av: Mr z

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA " Jag är inte en sådan person att jag ens skulle försöka vända folk emot dig. Det klarar du så bra själv. "



Btw : har kommit hem igen :)

2009-10-05 @ 15:31:40
URL: http://kuk.i.din.röv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0