Fredag/Lördag

Igår mötte jag upp Kim på hjärtbergs och där var även Sandra, William, Mathilda och Anna :D
Myyyyspys ungar!
Vi ska kidnappa dem någon dag och gå till lekhuset, jag är barnslig så jag vill leka.

Sen vandrade vi till jysk där Kim köpte på sig halva butiken. Nu är hans säng mysig och fin
Nya lakan, påslakan kuddfodral osv osv och sånt där lakan som hänger ner till golvet så att man inte ser skiten under sängen :)
Det var det första Pontus la märke till när han kom innanför dörren.
Vi gick iaf till Madonna där jag käkade fläskfile med murkelsås och potatisgratäng.
Igår var inte den bästa dagen att bråka med mig, hade inte ätit ngt.
Så Pontus råkade få lite skäll i telefonen. Förlååååååt
Tur att han vet att jag är snäll i vanliga fall :)

Pontus kom hem till Kim också senare och vi kollade på film och målade.
När Kim somnade så kollade vi på ngn skum film men den var så spännande att den blev sjukt bra istället.
En kvinna sköt två pedofiler en man och en kvinna som hade spelat in barnporr och sen dödat ungarna.
Jag hade nog inte heller tvekat alltså. Det är fan det värsta som finns.

Nu har jag cyklat hem till mamma och vi ska strax åka och plocka lite trattkantareller.
Sjukt gott ska det bli sen när vi kommer hem :)
Ska även till skatehallen med Kim, Pontus och kanske kims kompis från göteborg.
Ska testa att måla lite jag med tänkte jag.  Provade att måla lite "grafitti" igår på papper och det blev ju hyffsat bra. Men jag gillade min ailien lite mer för den var sötare.

Hepp, eftersom att jag skriver så sällan så blir det såhär långa inlägg som ingen orkar läsa ändå.
Jag ska bättra mig! 

Förresten, på måndag drar jag till Göteborg på jobbmässa. Hoppas på att få jobb på kryssningsfartyg
Ska ta med mig mitt cv iaf, så vi får väl se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0