Godmorgon

Vaknade för en stund sen, jag är depp idag så jag orkar verkligen inte göra nånting ..
Men jag ska ska cykla hem till mamma och dricka kaffe iaf tror jag.
Kimsen ringde för en stund sen och frågade om jag ville gå ut och äta med honom.
Sjäääääälvklart min kära :)  
Vi pratade igår om att gå på bio också,
Jag vill så gärna se flickan som lekte med elden.
Har redan sett män som hatar kvinnor och den var ju hur bra som helst.
vi får se, vi får se

Nästa helg ska jag och Kim åka till Borås!
heeeela helgen ska vi vara där.
Ska troligtvis sova hos Johan och Lina.
Så får äntligen Johan träffa Kim, vilket han egentligen skulle ha gjort innan vi blev tillsammans ;) 
Johan blev lite trött på idioter så han krävde att få godkänna nästa pojkvän haha 
Johan ska jobba på lördagen men då hinner jag visa Kim min älskade stad :) 
Borås och Gävle är där jag känner mig hemma!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0