Guuuuuutebööööörg

Har tillbringat halva dagen hemma hos mamsen,
ska sova över här så att jag och min broder kan ha sällskap till bussen imorgon.
Nu återstår bara cv-skrivandet.
Men jag väntar med det tills Nicklas har kommit hem.
Ska ha med oss några cv:n imorgon
Så då är det väl bara att hoppas på att man får några jobb.
Jag hoppas verkligen att jag slipper gå hemma en längre tid.
Det är inte kul längre :(

Jag gjorde misstaget att låta mamma gå in på min facebook och spela idag.
Hon satt där i några timmar, spelnörd :D

Hepp, nu ska jag brainstorma lite.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej!

allt bra? :)

2009-09-28 @ 13:00:35
URL: http://feliciaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0