hahahahahhaaaah

Duuuuu är så sjukt patetisk! 

Du kan betala skiten, adressändra och försvinna från mitt liv.
Det är synd att man är efterklok. 
Vad var det du sa?   dina vänner duger så länge det passar dig Janika?  
Nja, jag vet inte.  Jag tror nog att det var jag som lät dig bo här, jag som hjälpte dig med dina linser.
Och jag som fortfarande har kvar din skit efter att du drog, lämnade ett bombnedslag till lägenhet efter dig och aldrig hörde av dig?  
Hm, ja du duger så länge det passar mig ;) 

min moders linne kan du ju skicka på posten.  Du har ju min adress,

jag är så jävla trött på dig så att jag inte ens har ord till det.
Till slut kommer någon komma på dina lögner och manipulationer i tid. Och då har du INGEN kvar
inte så konstigt att du blir ovän med alla. 

Jag vet, så jävla lågt att skriva det här på bloggen. Men eftersom att du inte är tillräckligt mogen att ta det med mig ( eftersom att du försöker trycka ner mig och blocka mig ) så får det bli såhär. Ditt val

Men jag antar att det bara är ett sätt att försvara ditt ego och ett sätt att slippa betala.
jag har sett dig bråka förr så jag vet precis hur du fungera. Jag har allt fått höra ditt skitsnack. 
Så nej, mig biter inte det på.

Det här är inte ett bråk, det är ett avslut 
Så flytta din adress, betala tillbaka pengarna som jag var tvungen att lägga ut för dig pga att du inte betalade räkningen som stod på mitt namn. Dina linser om du inte minns... Jag kan vara snäll och avrunda det ner till 700
Och ja, jag har kopia på betalningen.

Sen behöver inte dina kompisar lägga sig i i något som de inte har med att göra.
S får väldigt gärna komma och hämta grejerna, Det är bara att skicka ett sms så fixar jag nyckeln. 
Med förutsättning att jag är hemma då.

så tack för mig :)



Kommentarer
Postat av: anonym

Hon verkar ju helt dum i huvudet. Sån patetisk människa :S

2009-09-25 @ 16:21:49
Postat av: sofia

Jag har inte ditt nummer men har föröskt o få tag i dig så du kan bli va me hennes saker

2009-09-26 @ 14:30:23
URL: http://snhmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0