igår

Igår hade jag sjukt kul :) 
Först kom Eintein, John och Oscar hit, så vi drack lite och spelade med min jag har aldrig kortlek.
Sen vandrade vi över till Erik, där även Malin, Carro och Nadia var :)  trevliga brudar :)
hade med mig korten så vi spelade lite där också. sen var det dags att dra till stadt.
Peter ringde innan vi skulle gå så Sofia, Peter och Axel kom och hämtade oss :)
Jädrigt skönt att slippa gå. Sen gick vi in och rockade rövarna av oss.
Till och med Oscar dansade! Och det är ovanligt, sen drev vi lite med folk. gillar att se hur folk reagerar
vid 2 ringde jag till Pöntös och han var påväg hem så dom plockade upp mig och körde mig hem :)
Erik ringde och tyckte att vi skulle efterfesta, så vi gick upp till honom och sjöng och pratade om allt mellan himmel och jord. jag tror att jag kom hem vid halv 5 eller så, Hade så jävla ont i fötterna så jag gick källarvägen barfota :)

Jaja, skit kul hade jag iaf ;D
Jag har saknat min Oscar :)

Lägger upp bilderna sen när jag är hos mamma, mitt internet är helt cp just nu. Vet inte ens om jag lyckas ladda upp det här inlägget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0