Natt ..

Eller morgon kanske man ska säga?   pontus stack hem för en halv timme sen ..  Vi har båda lyckats vända på dygnet.  Det suuuuuger !
men idag har vi iaf fikat, jag, kim och pontusen ( väldigt ovanligt :P )
Sen gick vi till färghandeln och till kappahl och köpte färg och kallingar till grapparna.
Sen följde jag och Pontus Kim hem och åkte hem till mig.
Men sen åkte tönten och spelade tennis ;)  men kom tillbaka vid 9.
Käkade digestive och massa kex och tjöta skit.
fram till halv 5. Och jag är fortfarande inte riktigt trött :(
jag har inte ens något vettigt att skriva. Jag fördriver tiden bara

Imorgon ska vi vara lite hemliga. Sen ska vi fika trion igen.
Och sen hör och häpna, jag och Pontus ska ut och gå med stavar !  han ska bli av med greesapattara ( som han f.ö inte har)  och jag tänkte få tillbaka min stålmanna-kondition.

Usch vilket tråkigt inlägg det här blev!  det får bli bilder


En söt Kim och Pontus





Äsch, tar ju hundra år att lägga upp.  Förresten så har jag klippt lugg igen, jag fick lite bokstavsryck förut.

Kommentarer
Postat av: Sannaa

Söta bilder :) , jag vet att den är snygg men faan, kanske för lång för mig, jag som är så kort :(

2009-09-08 @ 08:46:53
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Mikaela Nordgaard

svar: Aha, ja det var tråkigt att höra. Tror inte han körde min buss dock ... bodde ju bortanför främmestad

2009-09-08 @ 09:54:58
URL: http://micksnordgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0