* / Staaaadt

HAHAHAHAAAH

nu blire party, först var jag inte alls sugen men så tänkte jag att det är bättre än att sitta hemma :P
Sen träffade jag Malin och då blev jag taggad så in i helvete, hur kan man inte bli det utav den människan? :D haha
Såå kul :)    Sen pratade jag med einsten på msn och camade lite och gjorde lite grimaser och gapskrattade så då blev jag ännu mer taggad, Jag har hunnit duscha, sminka mig, fixat håret och klätt på mig på en timme, det är fan rekord !  Nu väntar jag bara på att einsten, John och min bästaste bästaste Oscar kommer :)
massa roligt :) Sen knallar vi över till grannen och förfestar med han och Malin :) vilka mer som kommer vet jag inte. De flesta är på kräftskiva, hallå? Det finns roligare saker att göra än att äta kräftor, jag vill dansa !

Och idag fyller einsten år så vi ska sjunga för henne ! :D
Grattis lilla söta rara ängeln :) haha

Igår var det också massa kul, vi satt och snackade skit i 4 timmar innan jag lyckades tvinga dom att åka till donken för jag var så jävla grinig och hungrig. Det är inte bra att aldrig äta :(
Efter det kollade vi på kungfu panda och så fick jag skrattanfall hela kvällen. Aja
Jag borde nästan umgås med er varje dag så har jag magrutor av allt skrattande snart :)
Jag får inte lägga upp bilderna men kul är det ! :D

Jää jää, nu ska jag dricka på min öl och röka och vänta på de söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0