stadt osv osv

I fredags kom Mattias och hälsade på, han åkte hit direkt efter jobbet så vi drog till stadt direkt efter att vi hade gjort oss iordning :)
Vi gick bara dit och drack lite, vi dansade inte ens (!) Det är ju därför man går dit? :S haha
Men men, trevligt var det iaf. På lördagen gick vi och käkade pizza, hälsade på Totte på jobbet, handlade lite och sen hem och spelade lite kort. Efter att han hade åkt hem så var jag duktig och tvättade, till och med filtar och överkast osv osv. 
Idag har min moder och min bror varit här och spelat kort. körde lite charader när vi ändå höll på :)
Och nu min vänner är min älskade pojkvän på väg hit :D Åh vad jag har saknat honom !
jag är så gullig att jag har släckt ner allt och tänt en massa ljus :) Ser lite hemtrevligare och mysigare ut då.

JAG HAR EN HEMLIGHET !   men vad får ni veta förr eller senare ;) inte nu iaf

Kommentarer
Postat av: Mikaela Nordgaard

Hihi ja den rekommenderar jag varmt att du gör! Så gott att man kan frossa hela natten! :D Själv är jag proppmätt efter 2 stooora bitar nyligen ;)

2009-09-07 @ 21:03:51
URL: http://micksnordgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0