Stavgång och natt..

Godmorgon kanske man ska säga.
Idag blev nästan en upprepning av igår.
Pontus kom hit och nopprade ögonbrynen(?)
Sen åkte vi och mötte upp Kimsen i stan som hade ringarna med sig :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Käkade på elake måns och gick till Larssons och drack kaffe, sen kom även massa andra folk.
Mötesplatsen it is!
Sen följde vi Kim hem, åkte hem till Pontus och hämtade stavar och gick bort till spåret.
Vi vandrade väl runt där i två timmar?
Jäkligt skönt var det iaf, inte varje dag jag är så hurtig :)
Sen vandrade vi hem till honom igen och åkte till mig,
tjötade skit och satt i soffan i 7 timmar eller något...
Känner att det är lika bra att jag dygnar, så att jag kan lägga mig normal tid imorgon/idag.
Pontus stack hem och sov för en timme sen ungefär, så nu sitter jag här och fördriver tiden.
vi var på donken och käkade förut också förresten, men det kanske jag redan har sagt?
Äh, iaf idag ska jag ringa och skälla på trygg hansa.
Sen ska vi åka till Jani, Helen, Matti och Maja :D
Dom har nämligen skaffat en liten kanin så hon måste ju också räknas in i familjen.
Nääe nu skiter jag i det här. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0