Trööööllhättan

Var och fikade på Söderströms med Kim, Pontös, Malin och Linus och efter det drog vi hem till Kimsen.
Sen fick jag och Pontös ett ryck och drog till trollhättan, var där några timmar och åkte hem igen.
Så händelserik var min dag igår. Det känns så onödigt att skriva när jag ändå inte har ngt att skriva om ;P
GE MIG ETT JOBB!

Idag tänkte jag och Pontus dra ut i skogen och fota, men det är ju inte sol som jag ville att det skulle vara :(
Blir ju inte rätt då .. äh får se hur vi gör.
Fika lär det ju bli iaf och så skulle vi troligtvis kolla film ikväll också.

bye

Kommentarer
Postat av: SannaaCarola

Aaaww love you too

2009-09-17 @ 21:27:35
URL: http://sannaacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0