update ..

Jamen, då var det kanske dags att uppdatera lite då ..

Kom hem från Cissi ganska sent i måndags, så jag åkte hem till Kim och gosade lite.
Sen igår morse vandrade jag iväg för att möta min broder, jag VÄGRAR att gå till sjukhus ensam!
Så då var det dags, jag fick lite lugnande men det hjälpte inte så mycket. Jag var livrädd och det var så jävla obehagligt så tårarna bara sprutade. Jag grät inte, det sprutade ändå:P
usch usch usch, jag gör aldrig om det! Fick lite panik under tiden och tänkte slita bort slangen och putta bort alla elaka människor. Men jag uthärdade ändå :/  Så människor, inte för att skrämma er eller så. Men säger någon läkare till er att dom "bara" ska titta med en kamera i eran magen genom att köra ner en slang i halsen så SPRING!
spring lååååångt bort.
Men iaf, efteråt när allt var klart så gick jag och bror till garströms och fikade. Bedövningsmedlet i halsen smakade bajs så då smakade bajskaffet på garströms inte så mycket bättre.
Gick hem till mamma och drack kaffe där istället, det smakade inte lika mycket bajs.

Efter halv 5 så mötte jag upp Kim och Pontus och vi fikade på larssons, Kim gick efter typ 10 minuter så jag och Pontus satt och snackade skit i över 2 timmar. Sen gick vi upp till Kim och åt popcorn och läste aha-boken medans Kim fortfarande låg och sov.

Har tagit lite bilder med nya kameran nu, håller på att lära mig alla inställningar. Det är ju inte kul att körapå auto hela tiden




Aja, resten får ni kolla på bilddagboken. Tar ju längre tid att ladda upp dom här och greja.

Mumintrollska @ bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0