*/ 18 year old virgin

Ja jag skriver ju inte så ofta längre. äh

I fredags åkte jag ju till Oscar, vilket inte är så ovanligt nu för tiden
På kvällen efter att ha velat fram och tillbaka om vad vi skulle göra så åkte vi hem till min käre storebror och hans fantastiska kvinna och drack kaffe, köpte med oss lite glass dit också :)
Det blev ganska sent där så efter det åkte vi hem och sov.

Lördagen tillbringades en stund i Nossebro, det var ju marknad
Fanns ingenting jag ville ha tyvärr, men jag kollade inte så noga heller.
Påvägen tillbaka mötte vi ambulans med blåljus och jag funderar fortfarande på varför man tar krångliga skogsvägar när man har brottom?  Och nu funderar jag på hur brottom stavas? Äre rätt?
äh jaja, handlade gjorde vi också
Vi tillagade tonfisksallad med vitlöksbröd till, mycket gott :)
Kollade på film " 18 year old virgin" tror jag den hette
Och den sög verkligen, kolla inte på den! Den ligger i top 3 på "kanskevärldenssämstafilmerlistan" men efter Paris hilton filmerna iaf.
Förmodligen är det mycket folk som har laddat ner den pga namnet,

Söndagen var ju Oscar och jobbade en stund och när han kom hem var vi mest rastlösa så vi tog bilen och åkte runt på skogsvägar istället, ni vet när man åker vägar för att se vart man hamnar.
Vi hamnade i Malma och fridhem eller något sånt :S
Jaja, tidsfördriv
Sen köpte vi bingolotter och Oscar var nära att vinna 77 000
Han skulle ha 35 men det kom 34 och 36 istället

Äh nu skriver jag bara massa önodigt skit så jag lägger av istället.

Jag kan ju berätta att Oscar faktiskt är världens finaste man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0