Hemmafru


Idag är jag en riktig hemmafru.
Jag går upp klockan 7 för att tvätta, bara för att Oscar ska kunna åka köpa bil sen
haha toffel ..
Nää, jag har ju faktiskt ändå ingenting vettigt att göra
så då får jag vara snäll istället.

Han var ju så snäll och gjorde pannkakor åt mig igår, den här gången blev det riktiga med riktig smet och inte dom där flaskorna med färdig smet i :)
Supergott blev det!
Finns ju inget godare än pannkakor!

Kanske kankse ska jag fika med Mattias idag också, han är ju så förbannat seg så det blev inget igår ;)
Han skulle bara duscha, sen bara handla och sen bara äta mat haha
Så klockan blev för mycket, vi får se när han kommer hem från vänersborg idag.
Ingen annan frivillig som vill hålla mig lite sällskap? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0