Nostalgi



Vilken nostalgikänsla man får när man går ner och rotar bland alla lådor hemma hos föräldrarna :)
Alla gamla nallar, dagböcker och skolfoton. Haha
Både jag och Nicklas stog och rotade och sa "ÅH titta, kommer du ihåg den här?" till allt vi plockade upp ungefär.
Och helt sjukt är det också att man kommer ihåg alla namnen på nallarna! Det är inte lite nallar vi ägde/äger heller
Jaja, jag hittade dock inte det jag egentligen letade efter ..
Mina fina, snygga, fantastiska TRÄ-SKOR!
Nej, jag har inte gått och blivit bonne, jag ska faktiskt köra truck.
Och då fick vi order om att ha stålhätta, och det var det enda alternativet jag hade.
Jag kommer att klämma tårna imorgon ...
yey


Nä, nu ska jag bädda ner mig själv i soffan och hoppas på att stensova hela natten.
Nu är det ingen Lina som får för sig att springa in och ut i rummet iaf ;)
Ska upp tidigt imorgon och möta upp brudarna i Skara klockan 7
Det är den tiden vi brukar ta bussen härifrån :S
 Vet inte riktigt hur dom har planerat men vi lär ju vara på utbildningen i tid iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0