*/ pisssssss


Igår åkte jag hem till Oscar direkt efter skolan, och när han var hemma från jobbet åkte vi hem till hans föräldrar och käkade körv :)
Efter det handlade vi lite och gick bort till basketplanen för att inviga våren ytterligare en gång.
Jag har redan invigt våren genom att ta av mig mössan
Jag bor nämligen i en mössa på vintern ..
Men men, jag hoppades att jag skulle vara i form och spöa skiten ur mannen men sån tur hade jag inte :/
Vi körde tre spel, och jag förlorade alla :(
Buhu, jag får ta och byta man tror jag, såhär kan det inte fortsätta ;)
Nä, jag ska hårdträna och vinna nästa gång
Någon som är sugen på lite basket? 
Behöver bara pumpa bäste-bollen

Min mage håller på att krångla hela tiden, i förregår fick jag stanna hemma för att det krampade, men det var väl tur det med det migränanfallet som kom på eftermiddagen.
Igår var jag duktig och gick dit ändå, men då bråkade den hela kvällen och jag såg gravid ut för att den var så svullen.
uschans ..  Får ta och fixa till den någon dag, men det är ingen idé att gå till läkaren.
Dom vet aldrig vad problemet är ändå.
jaja skit samma

Ska dra hem om en liten stund iaf

Oscar är söt och jag är en jävla tönt ^^ 

Kommentarer
Postat av: Lina

De är du verkligen :D

2010-04-15 @ 07:33:32
URL: http://carolaina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0