Saanjic!

Är bara tvungen att skriva en liten grej, hittade nämligen en grej som fick mig att tåras lite grann i ögonen på min solstråle Sanjas blogg :)

"En dag i skolan tog Janika med sig sin kamera till skolan..
& hon tog as häftiga bilder,
dessa tog hon på mig...
hon är riktigt grym som ni ser, vilken kvinna hon är WOW!!

→ Jag önskar jag vore som henne,
hon är speciell ödmjuk, jordnära, får en att bli glad & framförallt får människor i sin omgivning att känna sig betydelsefullla..
det är tyvärr få som har den fina egenskapen, men den har verkligen hon som handen i vanten.. ←

hennes blogg är,  http://mumintrollska.blogg.se/"




Sanja är verkligen en person man inte kan vara nere/deppig/sur i närheten av.
Det är en person som alltid kan göra en glad, och det är otroligt tomt att inte få se hennes leende (och konstiga frågor ;) ) i klassrummet.
Vi saknar verkligen dig gumman, men jag kan lova att det inte slutar här.
Vi ses snart igen solstålen !


Hennes blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0