Soool

I fredags var jag ju på truckutbildningen igen, och vet ni vad?
Våran lärare var så elak att han ljög om att vi skulle ha uppkörning
Han bara smygtittade när vi "övningskörde"
Så jag körde tydligen så bra att jag fick ett kort
haha, så nu har jag truck-kort!
Teoriprovet klarade jag med :)
Sen på kvällen åkte jag hem till Oscar.

Igår gick vi upp tidigt för att möta Matti på stationen :)
Sen gick vi på tåget där även Nicklas och Sara var
Åkte till Unirverseum där vi tillbringade några timmar med att titta på allt och leka lite.
Tyvärr var nästan alla grejer trasiga, var väl inte så kul som jag trodde att det skulle vara.
Men huvudsaken var ju är Matti fick ha roligt :)
Efteråt ville Matti äta på subway men stället hade stängt ner så han valde donkan istället.
Kollade runt lite i några affärer, sen tog vi en kaffe och matti en sluuush på stationen och åkte hem.

Väl hemma kollade vi på någon film och käkade thainudlar.
Nu är Oscar på jobbet och jag skriver det här för att fördriva tiden liten.
Ska nog passa på att duscha och diska lite innan mannen kommer hem.

Häj


Kommentarer
Postat av: Frida

Jah, de är svin jobbigt. Konditionen är inte den bästa, haha. men de är jäkligt kul! :D vill åka massa varje dag nu.

2010-04-13 @ 10:27:28
URL: http://sitruslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0