trucktrucktruck



Idag har varit en sjukt kul dag :) 
Imorgon har jag uppkörning och teoriprov, haha på truck!
Skön lärare och kul har vi haft idag
Efter skolan tog jag bussen hem och packade ner nödvändigheter.
Sen drog jag till Linus-ida där vi bakade pizza, både till idag och till morgondagens lunch :)

Har varit illamående halva dan idag också, vet inte vad det beror på men jag kan gissa på att det är kaffet som är boven i dramat.
Jaja, så länge jag inte spyr så är jag nöjd

Förövrigt så har vi brudar varit tvugna att splittra oss :/
Sanja och Johanna har ju Restaurang/hotell och jag, Linus-ida och Mysan har handel
Usch, känns helt fel efter bara en dag.
Får hoppas att vi har rast samtidigt iaf

Imorgon drar jag till Oscar :)
Sen på lördag ska jag till UNIVERSEUM!  Jag vet inte riktigt vem som tycker att det är mest kul utav mig och Matti
Jag är barnslig och tönt :D
Men det står jag fan för

Nu ska jag hoppa in duschen strax och pilla med naglarna
Sen är det dags för prinsessängen !

Kommentarer
Postat av: Malinw

Åhh Universeum är skit kul ju! :)

2010-04-09 @ 10:07:53
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0