Dag 01 – Presentera mig själv



Det här är ju jag så otroligt dålig på, men jag gör ett försök..

Janika heter jag, är 22 år och bor i en tvåa med min fantastiske man Oscar.
Vi är ju inte gifta på riktigt men jag tycker att pojkvän/kille låter så mesigt.
Jag är född i gävle men vid 3 eller 4 års ålder bestämde sig min mamma för att flytta ihop med en man som heter Risto. Då hamnade vi i Norra Björke som är ett pyttelitet samhälle utanför Trollhättan.
Sen köpte dom ett hus i Främmestad där vi bodde i över 10 år, sen tröttnade vi på det och flyttade in till Nossebro istället. Det huset älskar jag fortfarande. (Under två år bodde jag i Borås också mer om det senare kanske ) Där bodde vi i ca 7 år när det var dags att börja packa igen.
Då blev det Lidköping, hyreslägenhet som inte alls var fin. Jag valde att flytta till egen lägenhet och mamma och c/o köpte en 3:a. 
I Lidköping trivdes jag inte alls så bra som jag trodde och nu bor jag i Vara igen.
Ett jävla flyttande på mig alltså. Nu vill jag bara flytta till ett hus sen tänker jag inte röra mig ur fläcken.
Jag drömmer om ett gult hus på landet med en massa spröjs och altan och jag vill ha vatten i närheten :)
Nog om flyttande nu.

Den 1:a april (officiellt) blev Oscar och jag ett par.
Något som förvånade väldigt många men som vissa antog skulle hända förr eller senare ;) 
Vi har varit bästa vänner i ca 4 år, och lite hemligt kära i varandra.
En kväll fick jag nog och berättade det för honom och då visade det sig att han kände precis likadant.
Inte allt för lång tid efter (juni) Fick vi reda på att det låg en liten bebis i min mage.
Det kom som en stor chock och hade jag inte kännt Oscar så länge, och verkligen var säker på att han skulle ställa upp vare sig det skulle hålla mellan oss eller inte så vet jag inte om jag hade behållt barnet.
Vi bestämde oss iaf för att vi skulle köra på, nu är det snart 7 veckor kvar tills Bullen är beräknad.
Det känns som att tiden har gått väldigt fort. Jag längtar! 

Det var väl det jag hade att berätta, är det ens någon som har orkat läsa igenom allt?


en väldigt smal Janika



Och en väldigt tjock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0