Dag 02 – Min första kärlek


Istället för att skriva om meningslösa första "pojkvänner"
tänker jag skriva om min verkliga första kärlek.

Det hände nämligen när jag var 4-5 år och jag åkte hem till min pappa i gävle.
med sig i bilen hade han en överraskning.
Min första kärlek är schäfern Kingen!

Det finns nog ingen/inget som har betytt så mycket som den hunden har gjort.
Vi växte upp tillsammans och han var både som en bebis och en lillebror till mig.
När han dog var jag helt förstörd. Andra kunde inte förstå varför jag var så ledsen, men han var ju som en familjemedlem.
När Kingen var ca 10 år drabbades han utav prostatacancer, och våran familj valde att göra vad som helst för att han skulle klara sig. Kosta vad det vill, med försäkringen skulle operation gå på över 20 000 men det var det värt.
Även om han kanske bara skulle leva några få år till.
Överlevde gjorde han iaf, och dog senare utav ålderdom.
Det finns så mycket man kan berätta om Kingen, men alla minnen sitter kvar i huvudet och låter inte lika bra när man berättar om dom. (Lina förstår :) ) 
Jag vet att Lina älskar honom preeecis lika mycket som jag.

Min älskade älskade Kingen, det finns ingen bättre hund än han ♥

Kommentarer
Postat av: Carolaina

klart jag gör , han är den bästa hund som någonsin kommer att existera ! <3

2010-12-13 @ 16:40:39
URL: http://carolaina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0