Dag 11 – Mina syskon

Om jag ska börja berätta och skriva om mina syskon så lär det ta en evighet.
Räcker det om jag berättar att jag har världens bästa syskon?
Lite mer får ni väl veta då.



Först ut är storebror Jani som är 6 år äldre än mig, också den enda som är "hel"bror.
Ett mongo är han, det vet ni som känner till honom ;)



Sen har vi Marcus som är 2 år äldre, inte heller han är riktigt normal som ni ser på bilden.
Det är min styvpappas son men är lika mycket min bror för det.



Sen har vi då Jimmy(öh) som är ett år yngre än mig också han är styvpappans son, men för mig är han lika mycket min bror som alla andra.



Sen har vi Nicklas (Nias) Billa som han också kallas som är två år yngre. Vi har samma mamma, så vi är ju åtminstone halvsyskon :) Och vet ni vad?  Vi har aldrig någonsin bråkat! Om man inte räknar med den gången jag slog honom på käften för att han slog mig på min solbränna, men han tyckte att han förtjänade det ;)
Och sen att jag har kastat en hammare i huvudet på honom ( var faktiskt inte meningen, är inte så bra på att sikta) det behöver vi inte nämna här ;) 



Egentligen har jag bara 4 bröder, men den här pinglan kan man säga att hon bor hemma hos min pappa.
Vi räknar varandra som syskon, det är en självklarhet att hon blir moster till Bullen.
Vi har kännt varandra i ja vad kan det bli, 15 år nu.
Till och med min pappa blir chockad om Lina inte är i huset när jag är i Gävle :P
Vi har aldrig heller bråkat, Lina är den som vet precis allt om mig och som jag ringer när jag är ledsen/arg/skvallerkärring eller bara vill ha sällskap när jag bajsar.. Ja ungefär så


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag blev faktiskt rörd nu :D och du vet hur svårt de är ;)<3

2010-12-30 @ 17:58:56
URL: http://carolaina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0