*/ Julskinka



Vet inte hur långt bak i tiden jag ska berätta om.
Men vi börjar väl med i fredags då..

Då lyckades jag få Oscar till att åka till Ullared! 
Haha, och det är ingen lätt sak kan jag tala om.
Vi fick iaf köpt det mesta av vad vi behövde, och vi slapp stå i kö.

Sen på lördagen åt vi middag hos svärföräldrarna och sen åkte vi hem till min bror och höll honom lite sällskap när Helen var på jobbet. Sen tror jag nog att vi bara sov.
Jag vill sova mest hela tiden nu.. Dumma hormoner

På söndagen kom ett par och kollade på soffan, efter det åkte vi till Göteborg hem till Oscars kusin och hade lite adventsfika. JUUULSKINKA! mums :)
Sen på kvällen ringde Oscars mamma och sa att hon ville ha soffan istället, haha
Så nu tar dom våra soffor och vi tar deras ikea göteborg, precis den soffan vi hade tänkt att köpa efter att vi fått sålt våra :) + att vi får soffbordet vi vill ha också
Woho :D

Gjorde julskinka igår också, jag vet att man inte får det innan jul men jag var så sugen så jag blev tvungen ;)
Nä nu ska jag koka lite gröt så att jag får i mig lite frukost och sen ska jag iväg till entreprenörgrejen.
Efter det blir det att beställa mina glasögon, snart har det gått 3 veckor och huvudvärken försvinner inte så det är dags nu. 
För konstant huvudvärk resten av mitt liv går jag inte med på. Då dör jag hellre..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jah, tiden går så otroligt fort :D Tack!:)

2010-12-09 @ 11:27:56
URL: http://sitruslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0