Lista

Snodde en lista från Idas blogg :)

- När fick du reda på att du var gravid?

I början utav Juni, bara Oscar som minns exakta datumet ;)


-Hur reagerade du?

Väääääldigt chockad

- Var bebisen planerad?

Nej

-Tänkte du någonsin på abort?

Klart jag tänkte, men uteslöt det ganska fort

- Hur reagerade pappan till barnet?

Helt knäpptyst sen gick han och la sig och fortsatte vara tyst. 
Efter en stund gick han och ringde sin mamma haha


-Hur gammal kommer du att vara när du föder?
22


-Har du förändras sen du blev gravid?

Nää, lite fetare bara? :P

-Kroppsmässigt?

Så in i helvete haha

-Vad är det bästa med att vara gravid?

Att det växer en liten bebis inne i min mage, en känsla som är sjukt svår att beskriva.
Det är mysigt när Bullen sparkar och kittlar mig med sina händer :)  

- Och det sämsta?

Illamåendet i början, foglossningen och så är det ganska läskigt när Bullen knuffar på mina höfter med sina händer. Känns som att dom ska ramla av haha

- Är du rädd för en kommande förlossning?

Nej inte än, gissar på att det kommer precis innan.

-Vet du vad ditt barn har för kön?
Nej



-Har ni bestämt namn?

Tjejnamn iaf, killnamn är vi mindre överrens om ;) 

- Hur valde ni namn?

Tjejnamn hade vi valt långt innan vi ens blev ihop :D

-Några speciella likheter du vill att din bebis ska få av dig eller pappan?

Pappas ögonfärg och mun, mina stora ögon, mitt trollrufs jag hade när jag föddes.
Sen får väl bebisen kanske vara lite mer som mig som tonåring, pappa var alldeles för vild :D
och så kan bebisen få någon annans näsa tycker jag eftersom att både jag och Oscar har potatisnäsor.

- Är din bebis lugn eller livlig i magen?

Väldigt vild :D

-När tror du att din bebis kommer att födas?
Tidigare, men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0