* / april

Oj oj oj,
Varför blev bloggen så intressant helt plötsligt? ;)

Jaja, idag efter skolan drog jag hem till Lina.
Drack kaffe och tjötade skit, ja det där man brukar göra när man är tjej ..
Sen hoppade jag på bussen hem där jag fixade iordning lite grejer och sen kom min moder och hämtade mig.
Så nu sitter jag hemma hos mamma, såg precis att de hade införskaffat sig en såndära sodastream men jag vågar inte försöka mig på att en komma på hur man gör.
Så det får vänta, jag tror inte ens att jag gillar det? 

Jag är trött, jag försöker bara göra mig själv tillräckligt trött för att somna.
Imorgon går vi halvdag! Woho, ( jag gillar inte Lottie om det är ett dåligt april-skämt )
Så jag drar till Vara :)  höhö hihi


BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0