Bola

Nu är Bullen mysig, ligger och trycker som om den vill ha uppmärksamhet och jag ska klappa lite :) 
Har märkt att när den är vild och jag klappar på magen så lugnar den sig. Myyys
Imorse var jag lite (förmodligen hormon) ledsen för att jag hade så fruktansvärt ont när jag skulle vända mig, bebisen känner ju tydligen av det och då började den sparka jättemycket tills jag klappade tillbaka, då blev jag glad för en stund istället :)
Känns fel att kalla Bullen för DEN, men jag vet ju inte om det är en tjej eller kille är bara jobbigt att skriva Han/hon eller h*n hela tiden så det får bli den istället tills jag vet vad det är och vad den heter :D
Nu heter bullen Bullen iaf 

Idag rör jag mig så lite som möjligt tills vi ska åka iväg och lämna bilen som ska in på polering och sen till svärföräldrarna och hälsa på en sväng.
Räcker att jag går en liten bit så är jag förstörd för resten av kvällen.
Har ju börjat en utbildning nu, eller ja det börjar på måndag (entreprenörskap) och jag vill kunna gå på det.
Vi får se hur det går, jag ska åtminstone försöka :) 

Förresten, jag vann en auktion på tradera om ett bola-halsband för sammanlagt 110 kr
Kostar minst 200 i affär, så nu väntar jag bara på att det ska komma hem :)
Hoppas att Bullen tycker om det, för er som inte förstår vad jag pratar om så kopierar jag beskrivningen av den :)

Den mexikanska bolan är ett vackert smycke för gravida.
Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig. Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.
Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet.
Det magiska rogivande ljudet sägs lugna bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det.

Kommentarer
Postat av: Ida Thorsell

2010-11-08 @ 15:20:06
URL: http://februarymum.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

jo jag har några förslag, men de e ju sånt man typ alltid gör så de e ju lika tråkigt de :/ de e ju typ baka, se film, ut o gå. haha vad mer finns det att göra? =)

2010-11-08 @ 15:21:00
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0