*/ :)

Vi är hemma hos svärmor och svärfar just nu och svärmor är inte hemma så det är ingen som roar mig medans männen grejar tv-box, så jag sitter här istället :P

Vi käkade precis pizza, är helt slut idag så jag orkade inte ställa mig och laga mat.
Oscar var nog inte heller så sugen på det direkt efter jobbet..
Jag hittade en soffa förut som jag vill ha!
Någon som har 10 000 över och kan köpa en fin julklapp till mig? ;)
Snäääälla?
Soffa blir nog det första jag sparar till när jag har fått jobb sen framöver, jag vill ha en myssoffa som man inte vill kliva upp ur.

Nu kom precis Sigrid och hennes pojkvän Henrik in med en jättesöt kattunge :) 
Aaaaw, en skepparkatt eller vad det heter med en massa extra tår på tassarna.
Jag vill ha en kattunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0