Glasögonorm


Dags att uppdatera igen då kanske. 

Har varit hos optikern idag ..
Jag trodde att jag hade nästintill perfekt syn, men nääärå
Det är knappt jag klarar av gränsen för att få ta körkort haha 
Så nu har jag fått låna hem 6 par bågar som jag ska välja på.
Jag är inte den som skulle orka sätta i linser och hålla på, + att det är svindyrt.
Hellre en engångskostnad och ha glasögon istället.

Efter det stack jag hem till Emelie där vi gjorde en hemuppgift vi har fått från entreprenörskapsutbildningen.
Vi är nog inte de vassaste knivarna i lådan haha
men det blev bra till slut och det är väl huvudsaken.
Imorgon är det studiebesök i skövde och efter det skulle min moder komma och hälsa på.
Yes yes

På fredag förövrigt om det blir som jag vill så åker jag till Ullared.
Min älskade fina Christin hade inget alls emot att åka dit en gång till fast hon var där förra veckan :)
Självklart betalar jag ju bensin åt henne eftersom hon egentligen redan har handlat allt hon behöver.
hon ställer upp som chafför och sällskap ♥ Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0