Helgen


Idag är vi duktiga och tvättar, Oscar är ju sån toffel ;) så han kommer hem och äter lunch,
vilket jag tycker är underbart! Så han fick hjälpa mig att bära ner allt till tvättstugan, jag har lite för ont i fogarna för tillfället så jag kan inte.
Jag skulle verkligen vilja ha en egen tvättmaskin, då kan man tvätta precis när man känner för det.
Jaja, nu är allt på tork iaf..

I fredags var vi i Lidköping och hämtade barnboxen, fanns en blöjhink, blöjor osv
Trodde faktiskt att det skulle vara lite mer grejer till bebisen i men men.
Sen gick vi runt lite i affärer, och åt på Larssons (bakgår´n) Så fruktansvärt gott! 
Efter det åkte vi till Ö&B och köpte tandkräm och vidare till Lisa och Ronny, mycket trevligt :)

I lördags var Linus och Agrell här och hälsade på :) Oscar och Linus drack lite öl och så spelade vi barn-geni.
Sen åkte vi en sväng hem till Linus där Linus visade en massa gamla bilder. Väääldigt gamla bilder på mig som jag aldrig hade sett, och Oscar hade RIKTIGT ful frisyr på en bild. Det är sån tur att han är söt ändå ;)
Ni får se när Linus har slängt upp dom på facebook.
Efter det skulle dom vidare till Lidköping och äta mat, men vi misstänkte att det skulle bli sent så vi valde att hoppa av i Vara istället. Jag är ju inte riktigt van vid sena nätter längre :P 
Jag hade faktiskt velat se sean banan på stadt, men har inte riktigt lust att trängas bland en massa fulla människor med min tjocka mage och värkande fogar, så så blev det inte.

På söndagen ringde min bror till Oscar och var i desperat behov av sällskap. Så efter att vi hade varit hos svärföräldrarna så åkte vi dit och umgicks :)

Idag händer det nog inte mycket förutom att vika tvätt och kolla in på cindys efter ansiktstvättgrej och sånt.
Mitt är helt slut, vettefan vad man ska ha för märke och sånt bara. Jag är inte så bra på det där.
Idag blir det fiskpinnar till mat, för det längtar min mage efter just nu :)

Förra årets halloween, herrejesus vad smal jag har varit för inte allt för länge sedan ;)







Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

fräck halloween outfit :P

2010-11-02 @ 12:42:13
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

cool outfit! :D

2010-11-04 @ 13:00:34
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0