Lasagnette



Idag har jag varit på "möte" igen. Vet inte vad jag ska tycka om det egentligen.
Vi får väl se om det kan ge mig någonting, har ju lite att göra iaf.
Men entreprenörskap vet inte jag riktigt om det är något för mig ..
Äh vi får se vad som händer.

Har precis slängt ihop lite lasagnette som står i ugnen. Lasagnette är mycket godare än vanlig lasagne så testa det :) 
Jag är så seg idag, både i kroppen och i huvudet. Får se om Oscar kan liva upp mig lite när han kommer hem

Jag läste Idas blogg och hon skrev något jag kände igen mig väldigt mycket i, det är (nästan) aldrig någon som hör av sig längre. Är jag så tråkig eller tror ni att graviditet smittar? Folk säger bara att dom vill träffas när bebisen är född. Men jag då? Kan man inte umgås med mig nu? Eller vill ni bara umgås med bebisen?
Alla behöver inte ta åt sig men tänk lite bara, duger jag inte nu så duger jag inte sen heller..
Inte ens när jag hör av mig och frågar om vi ska hitta på något så går det.
Äh jag är väl bara bitter. 

hej då

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan få leka med mig Janika :) Tycker vi kan hitta på något kul någon dag. alla fyra, eller fem blir de, hehe :)

2010-11-09 @ 11:47:58
URL: http://sitruslime.blogg.se/
Postat av: lillebror

du är bara bitter syster ;D

2010-11-09 @ 18:00:36
Postat av: Frida

Ja, får tjöta på andreas så kanske de blir av nån dag :P Säg till oscar att han går på Julfesten vetja, den 11. så kan du följa med. Så har jag någon att snacka med :)

2010-11-10 @ 13:17:45
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha hatar med när folk säger så. men det är för att det är lättare att säga så änn att säga "jag vill träffa just dig" :)

2010-11-11 @ 13:57:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0