*/ Mannagryn



Vi var duktiga och gick upp tidigt min man och jag :)
Klockan 6 ringde klockan! Oscar var väl kanske lite tröttare än vad jag var, jag har vant mig vid att gå upp tidigt så jag kokade lite mannagrynsgröt.  Det är mysdag idag så vi hade bestämt att vi skulle äta frukost ihop.
Klockan 9 till 12 ska jag vara på möte, sen när Oscar slutar klockan 4 så åker vi till Lidköping där vi ska på bio, det ska bli mys :)

Imorgon åker jag, Oscar, Henrik, Svärmor och Svärfar till Göteborg där vi ska gå på konsert.
Zappa plays Zappa, det säger faktiskt inte mig så mycket men dom andra är helt lyriska över det så jag spelar med ;)
Jag är inte uppväxt med den musiken som dom är, men bra är det iaf :)
Trevligt ska det bli ändå tycker jag! 

Igår hade jag ju sådan tur att mötet blev inställt, så jag fick sova så länge jag ville.
Pfft, ni tror det va?  När man väl FÅR sova länge då vaknar man tidigt och är tvärpigg..
Nä nu ska jag jag göra mina uppgifter inför mötet så drar jag sen 
bye

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 18:43:10
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0