mvc

Kom hem från MVC för en liten stund sedan. Mätte magen, kissade i en burk osv osv
Som tur var så blev det inget blodprov.
Bullen mådde bra, men var lite större än "normala linjen" och jag hade socker i urinen..
Jag antar att jag kommer att få diabetes eller något.
Mina graviditetshormoner drar tydligen till sig allt i kroppen, spelar ingen roll hur mycket jag äter jag kommer att gå upp i vikt ändå, mest pga sockret då. 
Har man diabetes så blir ju bebisen större fortare, och man brukar inte behöva gå tiden ut eftersom att den är för stor för att tryckas ut då :)

Men nu var det ju inte säkert att det var så heller, ska ju ta blodprov nästa gång och mäta magen och då ser man hur det blir.
hjärtljuden låg på 140 precis som förra gången så bebisen var pigg iaf :)
Älskade lilla Bulle ♥

Ska alldeles strax fixa iordning min egna tacoblandning så att den är klar när världens bästa man kommer hem från jobbet.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0