Sleten


Usch vad segt det är att vakna mellan 5 och 7 varje morgon och inte kunna somna om igen.
Låg kvar i sängen till halv 8 men sen var det lika bra att kliva upp.
Käkade lite frukost och kollade lite bloggar och sen gick jag och la mig igen. Men hepp det gick inte .. 

Jag känner ju mig väldigt sleten och äcklig för tillfället och igår tog jag tag i saken och köpte rengöringsgrej, ansiktsvatten och ansiktskräm. Jag kom på att bara för att jag är gravid och tjock så behöver jag inte se ut som fan i ansiktet
(har känslig hud så jag får finnar och floffar/flagnar en massa på höst och vintern). Har tagit före bild så jag märker om det blir någon skillnad sen :)
Och idag slog jag till och till och med gjorde en seriös sminkning höhö
Magen är i vägen så jag kommer inte tillräckligt nära spegeln så jag hämtade en barstol och satte mig på istället.
Haha handikappade Janika .. 

Ska iväg på möte klockan 1 på någon arbetsförmedlingsgrejsutbildning.
Vet inte riktigt om det är någon mening att börja på något som pågår i minst ett halv år eller ett år när jag har tre månader kvar till förlossning, så jag ska se vad dom har att säga iaf.
Jag köpte en väggalmenacka igår också så att jag har koll på alla mvc-möten, föräldragrupp och så vidare.


Kommentarer
Postat av: Frida.

Ja, jag hoppas de blir bra :) Bättre än att köpa en ny iallafall. Hehe, ja. jag får göra detta. Får akta mig att ha vita kläder till börja med :P

2010-11-03 @ 13:50:59
URL: http://sitruslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0