usch



Det var onödigt att ens gå upp tidigt imorse.
Skulle vara där klockan 10 sen gick vi runt och tittade lite och 20 över hade vi sett allt och fikat.
Och vi skulle vara där 10-12, men vi fick gå hem istället :)
Idag hade jag inte lika tur som jag hade igår, när min fina fina pojkvän ordnade så att han var ledig en liten stund från jobbet och skjutsade mig till mötet ♥ Han är bäst!

Så nu sitter jag hemma och vet inte vad jag ska göra istället ^^
Funderar på att sätta igång sex and the city 2, har ju faktiskt inte sett den än.

På fredag ska förresten jag och Oscar gå på bio. Det var så länge sen vi var det, eller ja vi har aldrig varit det ihop så det var dags för det nu tyckte jag :) Ska gå och se cornelis i Lidköping
Hoppas att den är bra :D  

bye

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du verkar vara en sån fin person :)

2010-11-10 @ 16:24:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-11 @ 07:38:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0