*/ fondvägg

Sitter med snuttan i famnen och försöker skriva samtidigt :)
Vi får se hur mycket jag orkar skriva helt enkelt.
Idag har jag varit på vårdcentralen för kontroll av blodtrycket igen, det hade gått ner!
129/80 och så bra har det inte varit sen i mitten av graviditeten nästan.
Nu kom jag på att jag hade lovat receptionstanten att prata med henne efter besöket..
Hon skulle ordna med högkostnadskort åt mig. Gaaah hur kan man få så dåligt minne? 
Pinsamt, jag får gå dit och be om ursäkt nästa gång.

Sen klockan halv 5 var det dags för bvc, lillan har gått upp för lite men vi skulle avvakta och se.
Ammade där inne så att barnmorskan fick se att hon är ett litet matvrak :)
Det är tydligen vanligt att det tar lite tid att komma igång med vikten.
Så länge hon är pigg och glad så är vi nöjda så länge.
Kan ju varit så att hon bajsade ut vikten innan ;)

Imorgon kommer Rabbit och Jeanny och hälsar på.
Jeanny kommer innan så går vi och möter Rabbit på stationen sen.
Har planerat in att göra lite köttfärspiroger imorgon också :) 

Nu ska jag titta lite på tapeter, är lite sugna på att tapetsera om i vardagsrummet här hemma.
Men det är bara tanka än så länge, det får bli när vi har råd och lust helt enkelt.
Hade varit fint med lite mörkare fondvägg, de som är nu är så ljusa och ger ett så stelt och sterilt intryck.

Snart ska Amilia äta lite så får vi se om hon vill somna om eller om jag får fortsätta på tre kronor avsnitten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0