Lista

När vaknade du imorse?
Svar:
Först vid 6 tiden och sen somnade jag om en stund, minns inte när jag gick upp.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Var är Bullen?  :P  (Det var Oscars natt)

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar: Nää

Vilket humör är du på?
Svar: glad :) Nu har ju Lina kommit :)

Vad har du på dig just nu?
Svar: Jeans och myströjan.

Har du ont någonstans?
Svar: Nää ingenstans.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Ååh, jag vet inte. Det är så mycket jag är sugen på, men nu är jag nog mest sugen på en redbull tror jag.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Vet inte, det var ju från timanställningen i somras.  Vad kan det ha vart?  5000?

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Finskt bröd! :D

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
För allra första gången eller idag?  Första gången var säkert Lunarstorm och idag Facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag ut och promenera med Lina och Bullen, ikväll blir det nog myskväll med film och godis :)

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Har varit sugen på att lyssna på moonlight shadow i flera dagar, men det får vi ta sen. NOSTALGI!

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Det vet jag faktiskt inte, jag tycker inte att den är så intressant själv. Nu är det ju faktiskt ganska många som läser efter att Amilia föddes.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: Gosade med Amilia garanterat :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Oscar kommer nog klämma på min mage eller rumpa och säga att det är de bästa som finns ;)

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Igår fotade jag mamma och Amilia med Svärmors kamera, mycket roligare att fota med andra objektiv. Jag måste köpa ett någon gång.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Ska köpa lite blöjor med rabattkupong innan den går ut, och tvättlappar. Intressant va?

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Väggen

Vad tror du att klockan är?
Svar:
lite över tolv och det är den också.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Tvätta, och det ska jag allt vara duktig och göra också.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Vet inte

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Det har jag ingen aning om. Jag har så många frågor jämt men då frågar jag också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0