Rock´n rollhättan


Det är tatueringsmässa i Rock´n rollhättan idag, jag vill dit!
Men jag tror att min käre man är mer sugen på att åka och köpa bil ;)
Vi har haft senaste bilen i en månad ungefär, typiskt pojkar..
Mig gör det ingenting, han får göra som han vill :)

Imorgon åker vi till Otterbäcken och hälsar på mina föräldrar ( mor och styvfar ), Svärmor och Svärfar ska också följa med.
Dom har ju inte träffats än, så nu tyckte vi att det var dags för det.
Både min och Oscars mamma tycker om att prata mycket så det lär väl va som en hönsgård där ;)

På söndag kommer min kära efterlängtade fantastiska bästa vän Lina :D
Bokade biljett åt henne igår, mohaha hon får börja åka 04:33! 
Hon var inte så nöjd med det ;)
Vet inte hur länge hon ska stanna, för mig får hon stanna här resten av livet.
Vi får se, kul ska det bli iaf :D




Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha , näe morgon människa är ja inte ;) Ja jag stannar nog hela livet , ska vara som en vårta i arslet på er ;)

2011-02-25 @ 18:18:41
URL: http://carolainah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0