Snutt



Jag har en liten snutt som ligger mot mitt bröst och tittar på mig med stora ögon :) MYYYYS
Hon tänker nog inte somna än :)
Ska nog köra samma trick som igår, mysa ner mig i soffan med henne och sova någon timme och sen när hon sover djupt tar jag med henne in i sovrummet. 
Hon vill ju bara sova när hon har närkontakt på kvällen/natten så jag får trixa lite.
Vi får se, kanske lyckas somna i sovrummet direkt istället.
Nu har jag precis kollat färdigt på avsnitt 33 på tre kronor. Haha jag har kollat runt 30 timmar på det där.
Ändå är jag bara på 3:e säsongen och det finns 10.
Funderar redan på vad jag ska ladda ner när tre kronor är slut, några tips? 
Helst en svensk serie.

Nu ska vi försöka sova här. bye 

Kommentarer
Postat av: Linda!

Mysigt :)

Kollar oxå på Tre Kronor men är bara på avsnitt 15 ;)

Hur många säsonger är de? Hittat 10 säsonger..

En serie du kan ladda hem är Skilda Världar eller Rederiet.. Vänner och Fiender eller Vita lögner ;)

2011-02-19 @ 09:57:54
URL: http://asomilinda.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

Har du sett tusenbröder? bästa serien som någonsin gjorts!

2011-02-19 @ 15:32:37
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0