Tjockisbebis


Idag var jag på bcv med Amilia. 
Hon hade gått upp 250g sen i onsdags! haha helt otroligt
Lilla tjockis unge :)  nu behöver man inte oroa sig för att hon inte går upp som hon ska iaf :)  
Hon hade växt ytterligare 1,5cm också.
Efter bvc gick jag en sväng till banken, satte in barnbidraget och ordnade så att det kommer in direkt på mitt konto nästa gång istället. Sjukt irriterande när försäkringskassan aldrig kan fatta att jag faktiskt har ett kontonummer!
Vet inte hur många papper jag har skickat in om det, men nu skulle banktanten ordna det iaf.

Nu väntar jag på att snuttan ska vakna och ta sitt nattmål så att jag kan få gå och lägga mig och sova några timmar till nästa mål :) 
Har kommit riktigt långt på tre kronor nu, har 2 avsnitt kvar på säsong 4.
Man blir lite beroende faktiskt :)

Vet ni vad förresten? Nästa vecka kommer Lina och hälsar på och stannar i några dagar :D
Jag hoppas att hon stannar hela veckan, ska bli så kul att hon kommer faktiskt :)
Då behöver jag inte känna mig så låst här hemma.
Det är faktiskt inte så kul att gå ut och gå själv + att varenda butik i Vara har trappor, jag känner inte riktigt att jag har koll på det där med vagn och trappor än.
Har funderingar på att ta med Lina till Göteborg också, har behov av att köpa lite kläder till Amilia.
Fick visserligen två lådor med kläder ifrån Helen igår, men det är ju mest blåa kläder :)
Liiite rosa och klänningar tycker jag ju att hon ska få ha också ;)   



Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja rosa får vi fixa ;)

2011-02-23 @ 08:39:41
URL: http://carolainah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0