*/ dddddd

Jag vet inte ens vad jag ska skriva egentligen.
Har ont i magen och ryggen, kan inte Bullen vara så snäll och komma ut snart? 
Igår var nog värsta huvudvärken hittils, men jag lyckades somna brevid Oscar iaf.
Haft onda sammandragningar hela natten som jag har vaknat utav så jag tycker att Bullen ska ta och bestämma sig för att komma ut.
Jag har ju sagt att om du inte kommer ut snart så blir det ingen moppe! 

Vi var en sväng till svärmor och svärfar igår, och efter det åkte vi hem och åt thaimat :)
Mycket mycket gott, lite bättre än sjukhusmaten ;)

Nä nu ska jag sluta gnälla och bädda ner mig i soffan istället.

bye

Kommentarer
Postat av: Ida Thorsell

Stackare, låter inte som du har det lätt =) vad gör din lilla bebis hihi nu får den allt komma ut :)

2011-01-27 @ 14:28:57
URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0