Näl


Nu har vi kommit hem ifrån sjukhuset.
Först fick jag ta lite blodprover, och dom var oförändrade. Vilket jag inte vet om det är bra eller dåligt egentligen?
Sen fick vi gå till polmottagningen och göra kurva på magen, det såg fint ut :)
Sen tog hon blodtryck och det låg på 125/85 och det är nog bäst hittils sen jag blev dålig.

Efter det kom våran favoritläkare och gjorde ultraljud :)  Även där såg det fint ut och den här gången fick hon det till att Bullen skulle väga 3100, sist var det 2800 så någonting där emellan kommer den nog att väga när den tittar ut :)
Hon trodde inte att det skulle bli en 5 kilos bebis så isåfall fick vi reklamera bebisen ;)
Sen kände hon efter hur öppen och mogen jag var, och jag var helt mogen så hon körde en till hinnsvepning (vilket gör förbannat ont men är värt det om det fungerar ) 

Hon sa också att hon är förvånad om det inte har kommit någon bebis innan måndag så så redo var jag tydligen.
Vi fick en tid på måndag och blir jag sämre igen var det inga problem att sätta igång förlossningen i förväg.

Vi får väl se om det kommer en Bulle i helgen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0