Tillbaka till sjukhuset


Ska alldeles strax slänga på mig kläder och ansikte och åka iväg till Trollhättan igen.
Jag börjar bli trött på Trollhättan..
Klockan 12 ska jag vara på labbet och ta blodprover och sen klockan 1 på polmottagningen och göra undersökningar?  Vettefan vad det är dom ska kolla, men gissar på att dom kanske kollar hur öppen jag är och tar en kurva på Bullen.
Jaja vi får se, hoppas att jag inte blir inlagd igen iaf
Om dom nu inte skulle få för sig att sätta igång mig, då kan dom gärna få lägga in mig om dom vill :)
Bara det går fort!
Ska packa med lite småsaker som tandborste och mjukisbyxor ifall jag får vara kvar.
Deras kläder gillar jag inte.

BYE BYE




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en personlig almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Skriv vilken storlek du vill ha så är du med i utlottningen, lycka till !

Kram

2011-01-28 @ 10:41:07
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0